Безплатни ПРЕССЪОБЩЕНИЯ И НОВИНИ ОТ АГЕНЦИИТЕ И КОМПАНИИТЕ

Новини от агенциите

Как да задържим детето „в час“ през лятото, без да го отегчаваме


Proximity


Как да задържим детето „в час“ през лятото, без да го отегчаваме
Вероятно най-необичайната учебна година приключи и лятната ваканция скоро ще бъде факт за всички ученици в България. Лятото е запазена територия за игри и приключения, но играта освен всичко друго, е чудесен и доказано силен инструмент за учене. Именно на това разчита приложението Smart Classroom AR, част от безплатната учебна платформа Smart Classroom на Samsung България. Разработено изцяло от български екип и напълно безплатно за всички ученици и учители в страната, мобилното приложение съчетава двата актуални подхода - на геймификация и добавена реалност (Augmented reality), за да предложи визуално и интерактивно учене, което се превръща в игра. В приложението Smart Classroom AR има над 600 упражнения с добавена реалност по най-различни предмети за ученици от 1. до 12. клас, съобразени с одобрените от МОН учебни програми по различните предмети. Тези упражненията са подходящи за работа в клас, но предлагат и чудесна възможност за забавна самоподготовка през лятото. За целта е нужно единствено да свалите мобилното приложение на Android устройство. За да работи с приложението, на детето му трябва маркер, който да сканира. Маркерът е част от процеса, с който упражнението се „отключва“ и се зарежда на екрана на детето. Маркерът е безплатно достъпен да се свали и разпечата от сайта: https://ar.smartclassroom.bg/#/#about. Упражненията в мобилното приложение пък могат да се търсят по клас, предмет и ключови думи. Ако детето и учителят му използват платформата Smart Classroom, ученикът може да търси създадено от учителя упражнение по предоставен от преподавателя ПИН или със сканиране на QR кода от своя фийд в платформата. Ето някои насоки за успешна работа и забавления с приложението: • Просто завърти телефона си, лесно е: При работа с интерфейса приложението работи във вертикален режим, а при включване на камерата, след сканиране на маркера, работи в хоризонтален режим и ученикът трябва да завърти устройството си. • Камера! Учим: Камерата трябва постоянно да обхваща маркера. Когато камерата се отмести от маркера, упражнението се губи от екрана. • Стани част от процеса: Ученикът може да докосва обектите на своя екран, да ги уголемява и да ги разглежда от всички страни. • Предварителна подготовка: Условията на всяко упражнение са различни и трябва внимателно да се прочетат преди старта на всяко упражнение. Можете да откриете онагледени тези и още полезни насоки за работа с приложението в този видео урок: https://www.youtube.com/watch?v=wg90_aftNJ4 Smart Classroom е проект, част от политиката за корпоративна социална отговорност на Samsung Electronics България.
Обратно към всички новини от агенциите